På jakt.

Åh jag har träffat världens sötaste, gulligaste och snyggaste kille! Om jag ska använda ett gammaldags ord för att beskriva känslan så kan man nog säga att jag är förtjust.
Saken är bara den att jag är så jävla pessimistisk när det kommer till sånahär saker. Han har till exempel sagt att han verkligen vill träffa mig igen, och vi skulle ha träffats idag, fast så fick jag ett sms att han var för bakis så han inte kunde vara social. Då får jag känslan av att han inte vill träffas egentligen, utan att han bara sa det ändå liksom.
Fan.
Den här gången ska jag inte spela nått spel. Nu ska jag få som jag vill!

Och förresten....vi har inte haft sex än.

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0