....

Det går trögt med mitt nya ragg...jag vill snabba på saker lite, åh, karljävlar.
Jag och en kompis till mig diskuterade för några dagar sedan varför det tar sån tid för många killar att svara på sms, varför inte bara svara direkt? Och varför är ni så rädd för att träffas ofta, vi vill inte heller gifta oss och skaffa barn direkt. Va inte så rädd...
Förresten så är mitt nya ragg också 28 år....tror jag har riktat in mig på den åldern. Han ser lite äldre ut än den andra, men är lite mognare och verkar mer ansvarstagande. Vad ska jag kalla honom? Ragget?
Jag ska tvinga på han en dejt den här veckan, wait and see!

Vart är YYYYYYY?!

X


Kommentarer
Postat av: greta

Kul blogg. Jag känner igen mig en hel del, även om jag var bra mycket vildare förr (när jag var runt 20-21) än nu när jag är 26. Tråkigt nog är jag i princip nunna just nu, snart 4 mån utan sex :( Men snart är det sommar, då lär det hända grejer.

2009-04-05 @ 18:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0