Y

Heeeej,<X. Long time no see måste jag säga.. Hur gammal är 28- åringens tjej?
Mitt nyårslöfte är att dluta med nikotin.. Kommer bli vidrigt svårt kan jag tala om. Med karln går det bra, sen säger jag inget mer. Okej jag kan väl beskriva mina känslor, denna bloggen måste väl vara bra för något. Jag går omkring som på rosa moln, känner mig alldeles varm inombords och bara ler. Och när jag är med honom undrar jag varför jag var med mitt ex och tänker "jaha, det är så här det ska kännas".. Så jag håller tummarna på att det blir något för det finns potential. Under tiden blir det inga pök med randomkillar vilket jag inte ens kommer sakna :) Är ni nöjda över mig nu läsare? ;)

Y

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj oj : p kommer vi få höra om ditt heta sex med honom då?

2009-01-08 @ 20:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0