Transgender

Han är så söööööt mitt senaste ragg! Jag ska visa dig han på fejjan Y.
Undra vad jag ska kalla honom? Än så länge duger "sötisen" bra.
Förövrigt så träffade jag 28-åringen igår igen, och jag brydde mig knappt. Mohaha!

Angående det där om transan i topmodel så vet jag inte riktigt vad jag tycker. Ja menar, om man är kvinna eller man sitter väl inte i könet liksom, för blir en man av med sin snopp är han väl fortfarande en man så länge han anser sig vara det?
Men samtidigt så tycker jag ändå att det är konstigt att han/hon har en sak som hänger och dinglar mellan benen. Särskilt på bilder i bikini osv. Jag menar, top model är väl liksom för tjejer.....riktiga tjejer.
Äh! Jag trasslar in mig i mina argument, kanske ni är bättre på att sätta ord på era tankar?

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0