Utbytt!

Jag låg för en vecka sen, innan dess var det över en månad sen sist. Hmm, börjar förstå hur det känns att vara nunna nu kanske? I alla fall var förra fredagens ragg en randomkille. ´Jag hade ju något på g med en kille som jag faktiskt gillade, men i helgen fick jag höra att han dejtar en annan tjej. Inte så att han har sagt något heller, det kunde man ju ha tyckt med tanke på att vi har hörts regelbundet och så. I alla fall var jag innep å kiosken då han kom in med sin tjej och skulle köpa groggvirke. Jag låtsades inte se honom och gick ut, senare på kvällen såg jag han och tjejen igen på väg hem antagligen från party. Och nej, jag stalkade dem inte, jag hade bara oturen att stöta på dom två gånger under samma kväll. Som tur var var jag i mannligt sällskap båda gånger så jag slapp känna mig som den största förloraren ever..
Tjejer vad tycker ni om såna killar? Och varför vill han inte ha mig? Haha det har jag mest svårt att förstå faktiskt, hur han kan välja en annan tjej istället! Men valet är upp till honom, och jag ska inte ens hälsa på honom längre. Grrr!

Y

Kommentarer
Postat av: Anonym

Typ varannan kille man dejtar är ju så. Spelar allmänt svåra. Men kan det inte vara för att du inte verkade så seriös med honom, du vill väl inte vara ihop? Kan bero på det, för då kanske han kände sig dissad hela tiden.

2009-02-22 @ 21:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0