"Två sekunder från att va en one-minute man..."

Fick en kommentar från signaturen "Joe" angående mitt inlägg om fejkade orgasmer. där han frågar: "Tycker inte ni det är viktigt att killen kommer?"
När jag har sex med en kille vill jag helst att det ska sluta med ett "happy ending" från hans sida, jag tror det är för att jag tycker att jag har gjort någoting bra då, liksom åstakommit något. Konstig tanke kanske, men ja, visst så förstår man ju att det är svårt för killen att komma, särskilt om det är alkohol inblandad. Fast visst känner jag mig lite besviken om inte killen kommer, då känner jag mig dålig, och undrar om han inte tänder på mig ändå. Idiotiska tankar.
Jag föredrar dock en kille som inte kommer alls före en som  kommer efter två sekunder....i alla fall om han inte är redo att köra igen så fort han torkat bort kletet. Känns ju lite meningslöst att få knulla i två sekunder och sen är det roliga slut. Nej tack.
Att jag själv inte kommer tycker jag inte är ett så stort problem, jag har det skönt ändå. Och jag har ju faktiskt kommit en gång, och visst var det skönt, men jag vill inte känna pressen på att måsta komma och förstöra njutningen för sexet jag faktiskt har.

Jag längtar till helgen. Jag ska sätta in min stöt på en kille jag spanat in. Han ska bli min, om än så bara för en natt....

Kommentera gärna vad ni själva anser angående att fejka, eller om ni har andra frågor.
Puss på stjärten.

X

Kommentarer
Postat av: Joe

Killar och tjejer kanske inte är så olika åndå :)

Men fejka ska man aldrig göra, det är bara dumt.

2009-02-10 @ 09:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0