Svar om utbytt

Kommentar på mitt förra inlägg om att bli utbytt:
Anonym om Utbytt!:
Typ varannan kille man dejtar är ju så. Spelar allmänt svåra. Men kan det inte vara för att du inte verkade så seriös med honom, du vill väl inte vara ihop? Kan bero på det, för då kanske han kände sig dissad hela tiden.

Som svar kan jag säga att jag tror att jag blev lite för seriös där istället, jag skulle absolut ha kunnat tänka mig bli tillsammans med honom. Därför tror jag att han kan ha blivit avskräckt av att jag ville för mycket istället. Men samtidigt spelade jag bra och var inte alltför på. Hans kompis har också sagt att han inte vill ha något seriöst, just därför är det så konstigt att han dejtar en annan tjej, det verkar ju liksom va seriöst mellan dom. Nu totaldissar jag honom helt, vilket vore underligt om jag inte gjorde. Men jag undrar ju fortfarande varför han dissade mig då..

Gullig kommentar för övrigt!

/Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0