Fejkade orgasmer

Okej, rubriken har redan avslöjat vad dagens ämne är, alltså fejkade orgasmer.

Mina egna erfarenheter om fejkade orgasmer är inte så stora, tror jag har fejkat med högst, två killar, kanske tre. Jag förstår inte riktigt vitsen med att fejka, jag menar det ska väl vara skönt för båda parterna? Och eftersom jag vet att jag har svårt för att komma (men jag har det fortfarande skönt) så säger jag oftast det direkt, så behöver inte killen få sån stor "prestationsångest".
De gånger jag fejkade vet jag inte riktigt varför jag gjorde det, kanske var jag trött och ville få ett slut på det hela?
Däremot vet jag i alla fall att jag kände mig som värsta tönten och the worst actor evah. Jag var så rädd att han skulle komma på mig och fråga vad i hela helvete jag höll på med.

Så mina frågor till er är:
Har du någonsin fejkat?
Killar, har ni kommit på en tjej med att fejka någon gång?
Killar, Är det viktigt för er att tjejen ni har sex med kommer?

X

Kommentarer
Postat av: Joe

Jag har aldrig fejkat men om jag kunde skulle jag säkert gjort det nån gång när man som ni säger, vill få ett slut på det.

Det är klart det är viktigt att tjejen kommer, men vissa tjejer kan ju inte få orgasm när dom har druckit för mycket (precis som killar). Om tjejen säger det så vet man ju och då behöver man inte ligga och skava i flera timmar.

Tycker inte ni det är viktigt att killen kommer?

2009-02-09 @ 12:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0