Bro-code.

Fick en fråga från "Anonym" (snälla skriv ut namn nästa gång, eller iaf kön) angående mitt inlägg med namnet "sexintresserad sadist" om mina vänner fortfarande litar på mig trots mitt intresse för att förföra upptagna killar.

Jag antar att du har hört talas om "the brothercode" eller "bros before hoes"? Det betyder i alla fall i mitt fall att kompisar går före eventuella ragg....jag raggar alltså inte på mina kompisars eller bekants killar. Det är helt enkelt inte fint. Men om dom litar på mig, hmm, det hoppas jag verkligen. Jag tror inte jag har gett dom några anledningar till annat.
Jag hoppas det svarade på din fråga.

Godnatt och sovgott.

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0