Y returns

Tjena. Long time no see liksom ;)
Okej ska vi försöka ta tag i den här bloggen på allvar nu då x? Jag vet att det är jag som har varit sämst på att blogga, men det betyder inte att jag har gått utan sex.. Senaste ligget var i lördags då jag blev mer eller mindre nersupen och påsatt av en kille från down under. Han var nog ganska het ändå tycker jag, delvis för dialekten men också på grund av utstrålningen. I like. Men nu när han har satt på mig blir det väl inget mer. Sen var det förrförra helgen då jag råkade bli bukis med två av mina kompisar.. Och innan det var det storkuken. Han hade världens största, jag träffade han två gånger och vi gjorde i princip inget annat än att ha sex. Visst det är hur bra som helst att ha massa sex men det måste finnas något mer.. Undra om mitt mission ska bli att få han från i lördags nu? Bara för att det är omöjligt. Självdestruktiv I am ;)

Förresten vill jag tacka er alla sötisar som har följt bloggen trots vår frånvaro. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0