Siktet inställt.

Nu har det snart gått en vecka sen min erfarenhet med killen i förra inlägget. Imorgon kanske jag ska försöka träffa honom igen..och få till det på riktigt den här gången. Då får ja reda på om hans hårdhet kan utnyttjas i roligheter för mig med.
Jag har siktat in mig på den här killen nu, det är en annan än den jag siktade in mig på förra gången, fast den här är lite bättre. Good.
Synd bara att jag alltid ska äventyra allt för mig själv i och med att jag låg med en annan kille i lördags. Inte smart. Han va också snygg dock, hade lätt kunnat tänka mig honom i sänghalmen igen.
Fokusera.

Kul att få lite kommentarer förresten! Då kanske man får lust att ta upp den här bloggen igen, liksom på allvar.

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0