X har inte koll på gossip girl..

Okej jag kanske läste fel. Jag kompenserar genom att berätta ett sexminne med en norrman, E.
Han var den snyggaste killen jag sett på väldigt väldigt länge. Svart hår, isblå ögon, raka tänder, fina drag och världens sötaste röv. Jag träffade honom på krogen en gång och vi började kyssas direkt. Vi stod vid baren och han beställde en massa drinkar till mig, sen stoppade han in fingrarna under min klänning där vid bardisken. Typiskt sånt man tycker är okej när man är full. Vi gick i alla fall hem till honom och hade sex fyra gånger den natten; rida, doggy, missionären, lite licky licky.. you name it.  haha. Jag var hur nöjd som helst när jag gick hem på förmiddagen dagen efter,. han var fortfarande lika snygg som jag tyckte när jag var full. Det kan nog vara mitt bästa sexminne faktiskt. :P

Angående gossip girl, Serena är inte längre tillsammans med Dan som jag antar att du menade X.
 
/Y looking for a naughty guy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0