Sex under bar himmel.


Nu har det varit på tok för långt emellan inläggen eller vad tycker ni?
Det har även varit på tok för lite sexprat i den här bloggen, det var ju tanken från början. Därför ska jag nu bjuda er på en smaskig inblick i mitt sexliv. Det finns ju en hel del att berätta om...men det här med erfarenhet är ju alltid intressant. 
Vad har jag egentligen gjort eller vad har jag inte gjort. Med tanke på att jag bara varit sexuellt aktiv i typ 4 år har jag hunnit med mycket och avklarat många karlar, över 25st för att vara exakt.
Ett av de kallaste och obekvämaste men samtidigt mest spännande sexminnet jag har var då jag träffade en kille på en nattklubb utomlands. Vi strulade och dansade i några minuter, sen tog han min hand och tog med mig ut till en privat trädgård lite längre ner på gatan. Där på ett utebord hade vi sex, mitt på senhösten med himmelen som åskådare och en hel massa partyprissar gående fram och tillbaka på andra sidan ett staket bredvid oss.
När vi var färdiga skiljdes vi åt, och kvällen fortsatte som att inget hade hänt.

Är det något ni vill veta?
Det är bara att ställa er fråga i kommentarfältet så ska vi försöka svara på den så snart som möjligt.

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0