Mitt liv mina val.

Jag mår så dåligt på söndagar. Jag har inget att ha ångest för men ändå är det som att världens all tyngd ligger på mina axlar. Fy fan för söndagar. Ge mig fredageftermiddag igen så man kan börja planera utgång och glömma sitt miserabla liv  för en lite stund igen.
    Förövrigt så var det någon som frågade oss tidigare om vi bara är ute efter engångsligg eller tillfälliga sexpartners, så är det inte...det bara råkar bli så. Man lever ju bara en gång, varför inte göra som man vill. Mitt liv mina val.
    En annan av de som kommenterar sa att vi lika gärna kan hitta på allt vi skriver. Så kan det ju självklart vara, ni kan inte vara säker på att det vi skriver är hundra procent sanning, men det gör vi i alla fall. Vad är vitsen med att sitta här och hitta på rövarhistorier? Vi skriver inte för er, utan för att "bearbeta" oss själva.
En bild på oss kommer ni tyvärr aldrig få se, det fina med att vara anonym är att man kan skriva precis vad man vill om precis vem som helst. Hur grymt är inte det?

X


Kommentarer
Postat av: Brunetten Sanna E

Ja söndagar är verkligen veckans värsta dag! Jag hatar också söndagar.

2008-10-19 @ 16:30:37
URL: http://sannornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0