Sex inför publik

Det här har jag nog inte berättat för någon, eller bara för x kanske. Det var i alla fall så att jag och en kille jag dejtade var på semester och vi badade i det varma vattnet. Men han var så överkåt hela tiden, vet inte om det var för solen, alla heta tjejer i bikini eller bara solsting.. Men i alla fall när vi badade så höll vi om varandra som ett vanligt kärlekspar under ett oskyldig dopp. Men det de med runda mått 300 personerna på stranden inte visste var att han hade stoppat in sin "snorre" i min lilla mus och så fort jag rörde på mig, dvs lutade mig under ytan eller så, så måste han kämpa jättemycket för att hålla masken. Det var pinsamt, jag är rädd att någon märkte...

Y igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0