Okej X

Eftersom min pms har släppt lite vågar jag mig på att blogga igen. Håller dock med om det där med flintisar X, du dras ofta till dom, haha!
Men min drömkille, hmm. Det är svårt eftersom jag har en speciell i huvudet nu, men jag ska koppla bort det. Grejen är att jag är väldigt svag för killar med mörkt hår, men det slutat oftast med att jag väljer de som är ljusa. Men lockigt hår är fint, lagom långt, inte för långt -usch. Han ska vara av meddellängd, jag brukar falla för korta killar men inser sen att det är jobbigt, så meddellängd. Inte biffig, ganska smal eller muskulös på ett smidigt sätt, ett nice ass är ju alltid bra. Stor kuk, över medel i alla fall tack! Den som säger att storleken inte spelar nån roll vet inte. Han ska vara snygg, eller söt men i alla fall över medel, en åtta blir bra :)
Han ska vara rolig, ha mycket humor och ganska avslappnad på ett bra sätt. Alltså kunna flumma och släppa loss. Han ska ha bra självkänsla men inte vara en besserwisser. Han ska lyssna på vad jag säger men inte vara för tyst utan prata själv också, och han måste vara någorlunda djup. Han ska gilla musik och tycka att jag är det bästa som finns. Också ska han visa kärlek och ömhet och vara snäll, men skojig.. Och gärna bo nära mig så man slipper åka 1000 mil för att träffas.

Hmmm, undra om jag nånsin kommer hitta honom..

Kyssar från Y

Kommentarer
Postat av: Erik

Först hade jag tänkte fråga vad som var stor kuk, sen insåg jag att det är väl svårt att veta om man inte mäter eller så. Så frågan blir istället hur stor del av männen du legat med har haft en bra storlek på kuken?

2008-10-22 @ 07:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0