Nationaliteter i sängen..

X, puckon som vi är heter båda våra "killar" R, jag kräver ett namnbyte annars blandas de ihop.. Min ska från nu heta asshole för han har gjort mig förälskad och hör inte av sig sen, jag är arg.. I alla fall kan vi ju köra en dagens eller något.

Nationaliteter.
Är vissa nationaliteter bättre på sex än andra? Nej jag tror inte det. Det beror helt på killen, tjejen, personkemin, erfarenhet och hur full man är. Jag har legat med 10 nationaliteter. Visst fransmannen var bra med fingrarna och så, jag tror de är ganska heta av sig i allmänhet. Resten var olika bra oavsett vilken nationalitet de hade, jag har alltså också legat med flera killar av samma nationalitet när det gäller 5 nationaliteter. Kommunikationen är viktig så jag antar att svenskar och andra man lätt förstår därför är bättre knull. Men samtidigt är det spännande att veta att man är från olika kulturer och inte känner varandra. Sex utan känslor är helt klart underskattat!

Vad tycker du om det X?

/Er Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0