Med snön kom ragget

Ååååh, jag och x var precis in på affären nära där jag bor, och vem såg jag i kassan om inte HAN jag har spanat in sen början av september. Alltså han jobbade inte där utan han stod i kö. Jag var allmänt ful med mössa, bortrunnet smink och galen med mitt hyperhumör. Men, lyssna här babes, han tittade på mig, och jag vågade titta tillbaks, samtidigt som jag betedde mig sm en pajas och babblade oavbrutet med x. Han tittade ändå, fem gånger kanske :) Jag vill ha honom men jag vet inte vad han heter, svååårt. Jag tror att vi har kyssts en gång faktiskt, men jag var full så jag har glömt bort hur det var. Jag är i alla fall mesigast som inte vågar säga hej. Och han är hetast, sötast ever. Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0