Jebote.

Appropå det här med nationaliteter... och det där med fransmäns skicklighet med fingrarna. I så fall skulle jag vilja tillägga att serbier faller under den kategori också. I alla fall de serber jag varit med.
Annars så håller jag med om att hur bra sexet är har mycket med personkemi och alkoholhalt att göra. Det värsta är ju när karlarna säger "Det går inte, jag har druckit för mycket..." Men va faen liksom. Kunde du inte känt på dig det innan vi hamnade i säng?

Imorgon är det fylla och fest igen. Funderar på om jag ska hitta nått safitigt one-nightstand eller om jag ska ta med lite halvmesiga men otroligt snälla R på festen. Vår ju roligt att bjuda på något nytt liksom.
Aja. Snart midnatt, då kommer spökena. Passa er.


X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0