Inget sex men kul ändå.

Det blev inte så himla galet igår, var inte brakfull som jag brukar vara, var faktiskt knappt full.
Var på en riktigt trevlig inflyttningsfest, men tyvärr är värdinnan en liten bitch. Ibland är hon hur gulligull som helst, och sen tvärvänder det och hon bli gaaaalen. Idag fick jag ett sms från henne typ "hej förlåt för igår blablalba" Jaja idiot.
Urk, jag hatar Mintu, smakar Listerine. Kaaboom.
Så blev det utgång, även fast jag inte var sugen på att åka ner på stan så blev jag på något vis övertalad, det sög. Tur att en av killarna var söt i alla fall, och gick hand i hand med mig i regnochblåst rusket. Blev även lite pussar men inget mer, kände mig väldigt oskuldsfull för en gång skull. 
    Eftersom det var proppat på att uteställen så drog vi och käka en hamburgare, sen drog vi hem igen. Killen försökte få mig till att låta han sova hos mig, men det fick han inte....jag tror anledningen kan ha varit att han hade en Mole...eller att han va så kort.
    I alla fall så drog jag ensam hem till mig, och i trapphuset på väg upp träffade jag en sötiskille, vi snackade ett tag och sen kom en till kille, okänd för oss båda. Han hade i alla fall öl, så vi tre satte oss i trappan och klunkade öl och whiskey ett tag. Sen drog vi alla upp till mig och snackade och skrattade ett tag innan dom sa att det var läggdags och gick hem till sig.
   Kvällen blev alltså först lyckade när jag kom hem. Weird.
Jag ska i alla fall aldrig mer ner på stan och festa. No way.

X

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet inte, men era historier, så att säga, låter så jävla overkliga..

2008-10-26 @ 16:15:19
URL: http://welovenerds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0