Igår - Idag.

Det är som det alltid har varit. Efter fylla blir det pök.
Y kom precis hem efter sitt nattliga äventyr. Båda två fick kuk, som det va bestämt.
Mitt pök va bra men drog tidigt, han var äldre och plikten på jobbet kallade. Förövrigt störde vännen N i början av akten genom att ringa och prata på om ett gammalt pök till mig...så killen hörde! Kändes sådär.
Han sa att vi skulle synas igen, men jag vet inte, kommer liksom knappt ihåg hur killen ser ut, och det är väl aldrig ett bra tecken?
Ikväll är det dags igen, öl, fylla, fest. Nytt pök?

Snart kommer Y´s berättelse, kanske är den saftigare. Jag är bakis så jag är inte så duktig på att skriva känner jag. Mer intima detaljer senare kanske...

Hit it Y!

Kommentarer
Postat av: Nathali

Är ni BARA ute efter pök?! Ingen kärlek? Förhållande?! Hehe.. bara undrar!

2008-10-18 @ 20:25:04
URL: http://blogg.aftonbladet.se/18554

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0