Delfinen virre.

Som Y skrev här nedanför så önskar hon sig en dildo. Som tur var slipper jag önska mig sådant eftersom jag hade turen att få en vibrator för inte allt för längesen. Like it! 
Delfiner är mitt nya favoritdjur.
Dock är den roligast i sällskap med någon, liksom lite mer kinky då!
Tjejer jag tycker ni ska skaffa en dildo eller vibrator.... då slipper du vara beroende av karlarna hela tiden. Och om killen du tar med dig hem har riktigt tur, kanske du plockar fram den och förgyller både hans och er egen natt.

X

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och vilken tur vi hade X, att du vid ett svagt onyktert tillfälle avslöjade för lilla mig att du faktiskt använt den så hela svenska folket får höra om ditt nya djur :D

2008-10-22 @ 22:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0