Bakfullhet

Jag känner en liten antydan till bakfylla här. Som x redan berättat var gårdagen vild.. Jag har knullruffs och gjorde en walk of shame alldeles nyss. Han var het i alla fall. Det är så skönt att inte ta piller för jag slipper oroa mig för sjukdomar eftersom kondom blir ett måste :P Vet inte hur många gånger jag har kollat mig, alltid ren i alla fall.. Han var bra igår, och mysig, blev bara en gång i alla fall när jag var så full så jag knappt kände något. Så jag var liiite kåt imorse. Det blir inga orgasmer för mig eller x ändå, vi är inte av den sorten tråkigt nog. Undra varför vi då är så slutty.. Inte lätt att veta I must say.. En till sak, girls rules. Ordet slampa borde inte finnas. Ni känner till allt det där, jämställ oss för fan!

Kommentarer
Postat av: m

hur många har y och x haft sex med då

2008-10-18 @ 17:40:08
Postat av: r

haha roligt med en sån här blogg faktist!

good luck säger jag:) den kommer nog bli famous för att den här lite outstanding!

2008-10-19 @ 00:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0