Alkohol och Sex

Alla ni vet väl att efter några drinkar blir man mycket mindre restriktiv mot sexuellt umgänge, efter ytterligare en flaska vin kan man nästan hoppa i säng med vem som helst. Det är jobbigt att de flesta av mina ligg (även X:s) har inträffat i berusat tillstånd. I många av fallen har jag varit aspackad, ragglat runt och knappt vetat mitt namn. Jag har tagit sikte på en snygging/den mest attraktiva i lokalen och vinglat fram och sagt något korkat, sen har jag utan att veta om det håvat in och fått den jag ville ha. Varför är det så? Alltså jag förstår bara inte hur karlar kan tända på en aspackad tjej egentligen, det borde vara det minst sexiga som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0