Vi är bitches...

Jaa just det Y, vår pakt! Jag vet inte om vi har berättat om den för er? Men den går typ ut på att vi ska förstöra förhållanden, snällt va? Vi är elaka bekräftelsekrävande bitches, thats life.
      I alla fall så blir det nog partaj och fylla imorgon igen, det brukar ju sluta så. Däremot ska jag försöka stå emot mina luster och inte knulla med någon okändis. Vill ju inte köra en 5e veckan på rad...men man vet ju aldrig.
    Förövrigt så fick jag mitt första sugmärke förra fredagen, hur pinsamt är inte det liksom!? Känner mig som 14år all over igen. Var tydligen duktig på att sminka över det, för ingen har sagt något om det till mig....eller så vågar dom inte. 

Men ni! Nu när vårat besökarantal börjar öka måste vi ju ha intressanta saker att skriva om. Imorgon har vi en hemlighet att berätta om Irländare. Spännande va? Våra iaktagelser har fått oss att inse vissa saker om dessa karlar från det lilla landet....

Sov gott, hörs imorgon! 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Brukar du köpa Cd-skivor?

När köpte du en CD-skiva senast och vad var det för skiva?



Ha en bra dag!

2008-11-14 @ 09:15:34
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0