Vad tycker du om analsex?

Jag undrar en till sak angående analsex. Jag förstår inte hur killar kan tycka det är liksom.....upphetsande att köra in snorren i ett hål där bajsen kommer ut ifrån. Ja menar, Usch.
       En kompis till mig har sagt att killar blir som galna om man kör upp fingret i röven på dom under tiden man har sex (för där sitter ju g-punkten blablabla), men det skulle jag aldrig kunna. Känns verkligen äckligt, saker ska komma ut därifrån, inte köras in....
Så säg mig killar, tycker ni inte ens det är liiiite äckligt att köra in snorren i rumpan på nån?

X

Kommentarer
Postat av: Joe

Tycker inte att det finns speciellt mycket som är äckligt när man har sex med någon man tycker om.

Analsex är trevligt när tjejen tycker likadant.

Skulle inte villa ha det om hon bara gjorde det för min skull.

Att killar vill analsex första gången tror jag har lite med maktkänsla att göra, se hur långt man kan få gå med henne.

Är det en tjej man vill bli ihop med försöker man inte ta henne i röven på första daten, om ni förstår

vad jag menar.

2008-11-06 @ 09:54:07
Postat av: .

Men ni har ju sagt att ni gillar det? Eller är det bara för deras skull?

2008-11-06 @ 11:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0