Vad gör en kille bra i sängen?

Det går liksom inte att sätta fingret direkt på vad som gör en kille bra i sängen. Men som Y redan har sagt så beror det till största del på hur personkemin är och hur sugen man är.
Jag tycker det är viktigt att killen lyssnar på mig, säger jag till exempel, "nej jag har ingen lust med analsex.." då är det så och killen ska inte tjata eller försöka övertala mig. Likså gäller det såklart åt andra hållet. Vill inte killen att jag ska suga av honom så ska han säga det, kommunikation alltså!
De gånger jag har haft de skönaste sexet var oftast de gånger då det har varit ett rejält förspel, gärna lång tid i förväg med blickar, kyssar, smek osv.
Likaså är det ju bra om man är samspelta och gillar samma saker. Komplimanger är inte heller fel, fast då pratar vi inte gamla, uttjatade och falska kommentarer, utan om du tycker att hon har söt rumpa, säg det! Tycker du inte att hennes ögon är fina men säger det ändå, så märks det direkt om du ljuger.
Och även om sexet har varit hur bra som helt så förtas hela känslan lite om man vaknar upp morgonen efter och killen är försvunnen. Man vill liksom vakna upp tillsammans och om man har tur göra om det igen....och igen.

Och som svar på frågan två, om jag varit med någon tjej, så är svaret nej. Det närmaste jag har kommit är kyssar, men det är mest på skoj, och på fyllan. Jag känner inget behov av att vara med en tjej, och inte heller något sug efter det....fast man ska ju aldrig säga aldrig. Ifall det nu skulle hända så skulle det vara med en okänd tjej på okänd plats
Hoppas du är nöjd med svaret!?

X


Kommentarer
Postat av: Trevlig prick

Du har helt rätt i att man ska lyssna på varandra. Men, varför tas det alltid upp att man ska lyssna när den andre säger nej? Varför ska man inte lyssna när den andre ber om något särskilt?



Om jag ber om att bli avsugen under akten så är det för att just DET tänder mig just då... Sen ber jag inte om saker som jag själv inte skulle tänka mig att "ge tillbaka". Alltså ber jag om ett blow job så kan jag lätt tänka mig muff diving!



Funkar ni så oxå?



Måste ge beröm för att ni bloggar i ämnet! Härligt med insikt i kvinnors kåthet! Tack!

2008-11-14 @ 21:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0