Im the fool.

Haha jag måste hålla med den senaste som kommenterade, vart tog sexet vägen? Jag har inge vettigt att säga om knark eller alkohol, så jag lämnar det.

Istället ska jag avslöja för er att jag och Y har lite förhållandeförstörar tendenser.
En kille som är upptagen är liksom liiiite roligare att "förföra" än en som är singel. Här följer ett oskyldigt exempel.
      När jag var ute för några veckor sedan träffade jag en tjej och en kille, och jag antog direkt att de var ett par vilket fick killen att framstå som mer attraktiv för mig än vad han antagligen hade gjort annars. Jag vet att det låter konstigt, men så tänker jag tydligen på fyllan.
Hur som haver hade vi alla tre jättetrevligt, pratade länge, och jag kunde inte låta bli att flörta lite med killen...
När sedan tjejen lite senare gick för att köpa något mer att dricka så flyttade jag mig närmare killen och vi började hångla. Efter ett tag frågade jag om inte det här skulle göra hans tjej svartsjuk...och när han då svarade "Hon är inte min tjej, jag är singel..." då helt plötsligt var det inte lika roligt längre, och ska jag vara ärlig så blev jag faktiskt snopen.
Jag vet att det inte är schysst och att jag inte heller skulle vilja bli utsatt för det...och blabla jag söker bara uppmärksamhet osv. Men so what, jag är ju ärlig nu och erkänner.

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0