The hat and me

Jag har ett sting av dåligt samvete efter att jag helt har dissat bloggen. Jag skriver en rad eller två om saker jag skiter totalt i. Men nu är det ändring. Jag har tagit på mig min hatt. Den får mig att känna mig kreativ. Det är så jäkla snyggt med hatt, om jag bara hade en annan stil hade jag kunnat ha den hela tiden och inte bara inne på mitt rum ;)

Till saken, trekanter var det ja. Jag vet inte riktigt vad jag anser om trekanter. Jag har faktiskt inte provat. Jag och en kompis bestämde en gång att vi ska ha en trekant tillsammans med en kille. Vi visste också vem vi ville göra det tillsammans med men jag tror han bangade ut för han skickade sms samma kväll vi frågade honom och sa att han blivit för full och måste åka hem. Synd tyckte vi, men vi ska fortfarande ha det nån gång.

Jag skulle dock inte vilja ha en trekant med någon jag är tillsammans med för jag skulle bli så satans svartsjuk och förhållandet skulle vara över efter det. Men det är väl allas enskilda sak om de vill köra trekanter eller gruppsex. Det kan säkert vara ganska sexigt och jag tror att det är bäst om inga har några speciella relationer sinsemellan. Jag vill prova :) För mig spelar det ingen roll om det är med två killar eller en kille och en tjej, eller helst med en kille och en tjej kanske så slipper man bli bombarderad i båda hålen samtidigt..

Sen var det någon som frågade vad en kille ska göra för att vara bra i sängen. Alltså det är inte specifika saker som gör att sex bli bra utan det är som gör det såsom stämningen, personkemin och hur kåt man är. Men det underlättar ju om han är bra att pilla, oralsex är bra. Han får inte vara för hårdhänt och inte för mesig. Och han får inte stöna/skrika högt. Alltså mer än tjejen. Det är väldigt avtänande att vara med nån som låter asmycket som till exempel mitt ex gjorde. Jagminns att jag störde mig enormt mycket på det.. Killen ska också vara gosig både före och efter sex och alltså inte bara vända sig bort eller dra när sexet är över, oavsett om man är tillsammans eller har tillfälligt sex. När man har haft sex ska man prata eller gosa!

Och nej jag har inte haft sex med en tjej nån gång. Jag har däremot kysst en massa tjejer men det slutar alltid där. När två hetro tjejer kysser varandra känner de inte något behov av att gå längre. De kysser också varandra endast i publik eller för kuls skull på fyllan. Det är i alla fall min erfarenhet. Visst eftersom jag är så "slampig"/erfaren osv skulle jag kunna ha sex med en tjej för att veta hur det känns, men jag tror inte att det skulle kännas bra. Därför är det inte något jag prioriterar eller planerar utan det skulle isåfall vara slump.. Och aldrig med en kompis!!! Nä usch.


Okej där fick ni ett jättelååångt inlägg. Duktiga ni som orkade läsa var :)

Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0