Simmare på ryggen.

Igår fick jag till det med en killen som inte var speciellt snygg, men desto bättre i sängen.
Det var knappt några kyssar eller ömma ord, snarare pang på rödbetan. Det var precis vad jag behövde igår. Någon som tar kontrollen liksom.
Jag gillar även att vi körde flera ggr under hela natten och morgonen. Bara några korta powernaps och sen var vi igång igen med gökandet. Sexet nyktert var bäst, vilket kanske inte är så konstigt....
Hans favorit ställning var doggy vilket passar mig som handen i handsken, doggyn har vi ju redan kommit fram till att den är skönast.
Han var även en väldigt frekvent sprutare och kom varje gång...oftast på min rygg/röv, så efteråt torkade han bort med en handduk. Lite udda liksom. Jag fick hålla mig för skratt när han torkade mig på rumpan som en annan liten bebis.
      Förresten frågade jag precis Y om jag låg med någon förra helgen (minnet är bra men kort)....och det kom vi fram till att jag gjorde. Det betyder att jag har haft tre one night stands på tre veckor. Och alla på fredagar. Ojoj, hejda dig kvinna!
Kanske ska ta en liten sexpaus nu...låter väl sunt?
Om ändå mamma visste...

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0