Sex, knark every fucking thing

Jaja jag ger väl upp mitt lilla försök att föra diskussioner/åsiktsutbyten/intressanta vinklar på olika samhällsaktuella frågor. Sex vill ni ha, och det ska ni väl få då. Men det känns bara så ytligt att bara skriva om sex, utan kommentarer som skapar diskussion bara för att ni ska sitta och tänka "stackars slampor" där hemma.. Jag är tyvärr mångbottnad, jag vill inte bara ta upp allt jag har gjort i sängen. Jag vill tänka lite djupare än så. Sorry. Vet ni något bra ställe man kan starta en lite mer seriös blogg på? Anonymt såklart.

En sista sak, HEJA OBAMA (om ni vet vem det är)

Y

Kommentarer
Postat av: A

Ni får väl skriva om vad ni vill så länge det är intressant. ^^

2008-11-05 @ 07:01:27
Postat av: Joe

Hur vanligt är det att killar vill ha analsex med er första gången ni knullar? Och hur ofta ställer ni upp på det?

Mitt ex hade haft 15 sexpartners innan mej varav hon hade haft analsex med 12 av dom.

2008-11-05 @ 09:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0