Så kan man också fördriva en fredagskväll..

Jag antar att alla ni är ute och festar nu, själv sitter jag hemma i mitt hus med min katt. :) Det är skönt att komma hem ibland och bara rensa alla tankar, ventilera och hämta nya krafter. Jag är ju duktigt och tar en paus från min vän-fiende alkoholen. Få se nu, 3 veckor kvar, men det blir kanske fler, det är så dumt att dricka. Efter en helg måste jag alltid städa upp allt som hänt under utekvällarna och det är jobbigt! Man kan ha kul utan alkohol, eller något. Man kan i alla fall behöva vila upp sig ibland och det behöver jag. Jag känner mig riktigt stolt för jag har aldrig klarat av att vara utan alkohol på helger utan att känna mig ensam, misslyckad och tråkig förr.. Oooch jag såg att jag har gått ned 2-3 kilo i vikt på bara nån månad :D

vad gör då X ikväll? Klockan är snart tolv, jag gissar på att hon har hunnit dra i sig ett antal öl. Hon är antagligen på topp just nu, så jag skickar en liten hälsning - Sup vilt men knulla säkert!

Godnatt..

Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0