Översocial

Nu är Y ute på party och här sitter jag helt ensam i lägenheten med persiennerna nere och känner mig ensam. Jag längtar tills helgen, då träffar man massa nytt härligt folk och det är precis vad jag behöver. Jag är nog översocial. 
     Förresten så undrar jag en sak.... det var en kille på gymmet idag som knatade runt i mjukisbyxor, t-shirt....och Palestinasjal!? Varför ha palestinasjal på gymmet? Nått jag missat eller what was he thinking. Känns liksom inte så nödvändigt.  

Hoppas du får roligt ikväll Y, call me när du läser det här, så får ja höra lite om hur det va!
Knulla hårt men säkert.

X


Kommentarer
Postat av: Anonym

om kuken är 19 cm lång och 15 cm i omkrets, skulle ni säga att det är litet eller stort?..

2008-11-19 @ 14:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0