Kommentarer

Sant, det är något jag inte tagit i beaktning. Cannabis lagras i fettet. Appropå medmänniskor så kan det också vara svårt att veta exakt när alkohol eller droger är ett problem. Vissa kan röka en cannabiscigarett per månad eller halvår och vara nöjd med det ändå utan att trappa upp. Och varför känner vi egentligen en önskan att prova alla förbjudna eller dåliga saker som nikotin, alkohol, marijuana, GHB, kokain osv? Är det av nyfikenhet eller är våra liv helt enkelt så trista att vi är benägna att få lite spänning av saker som inte är vardagliga?

Jag har själv länge haft det problemet att jag inte känner mig tillfreds med det vanliga i livet som filmkvällar, söndagspromenader, middagar och sånt. Jag måste uppleva spänning i allt jag gör, oavsett, annars har jag tråkigt. Därför dricker jag till jag stupar när jag går ut, gör automatiskt en massa skit och dras till "farliga" situationer. Jag vill resa hela mitt liv istället för att skaffa ett job och bilda en tråkig familj. Ja jag ska sannerligen aldrig skaffa mig en man eller barn. Men samtidigt sitter min uppfostring i mig så hårt och jag har innerst inne en vetskap om att jag någon gång kommer tycka det motsatta. Man måste skaffa ett bra jobb och en familj. Livet suger egentligen, för man är aldrig fri. Men, jag ska trappa ner rejält på alkoholen. En gång i månaden är max. Jag måste hitta mig själv. Förlåt, denna blogg håller sig inte riktigt till temat. I dont care iofs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vafan, är det här en knarkblogg eller en sexblogg?

2008-11-04 @ 17:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0