Irländare..

Ja nu är det så att både jag och x har en erfarenhet om irländare som har fått oss att tänka i vissa banor. Är det så att irländare känner någon konstig besatthet av att ge en sugmärken? Eller är de mentalt kvar i fjortonårsstadiet? Både jag och x fick nämligen en massa sugmärken efter att ha varit med irländare. Två olika dock, kom vi fram till :)
Det dåliga med sugmärken är att man inte märker att killen gör det om man är full. Sen dagen efter går man upp, är seg och bakis och märker sen nån gång under dagen att man ser ut som en äkta fjortis. Illa!

Haha det var någon som frågade om vi brukar köpa cdskivor. svaret är nej, inte jag i alla fall Jag minns inte ens när jag köpte en cdskiva sist. Två år sen kanske. Men jag har dator vettu :)

Nu är det skolan, kuuul..

Y

Kommentarer
Postat av: X

Haha ja det är ju tur att det va två olika vi var med. För än är vi väl inte buksvägerskor? o.O

2008-11-14 @ 10:21:21
URL: http://confessionistas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0