Fråga: Vad anser ni om trekanter?

Frågan löd som ovan, och om vi har några egna erfarenheter av det.
Jag har haft trekant tre ggr.....det är alltså nio personer. Fy fan. Men jaja, en av gångerna var det riktigt hemskt, då var det inte ens meningen att en av dom skulle delta, men han slank med på nå hörn.
Första gången var jag mest i chock över vad jag höll på med eller vad vi hade gjort, då var det inte längesen jag hade förlorat oskulden. Hur som helst så var det inte heller speciellt bra... en var bra men den andra va så full och...eeh, outhållig.
Tredje gänget va faktiskt riktigt bra, tex så tog en av grabbsen mig bakifrån medan jag sög av den andra. De saker ja gillar mest på samma gång liksom, awsome.
Jag kan lätt  ha trekant igen, men har svårt att tänka mig att göra det tillsammans med en till tjej.
Vad jag vet har inte Y varit med om någon trekant...men det kanske har ändrat sig sen sist vi berörde ämnet?
Tell me Y!
Ni då läsare, va tycker ni om trekanter/gruppsex? 

X

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ny fråga. =) Vad gör en kille bra i sängen? Och har ni gjort det med en tjej?

2008-11-13 @ 07:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0