Ett nej är ett nej och ett ja är ett ja

Någon kommenterade att man för att få bra sex också måste kunna säga det man har lust att få av den andre och inte bara säga nej till det man inte vill, vilket är sant. Problemet är, som jag själv känner i alla fall att om man inte känner ¨någon riktigt bra  så vågar man inte be om det man vill få. Sån är i alla fall jag, och istället försöker jag greppa situationen och bara hänga med. Men det blir såklart bättre om man säger vad man har lust med. Jag hoppas altid att killen har lust på lite muffdiving men jag ber aldrig om det. Roligt uttryck förresten, muffdiving :P


Y


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan ni inte berätta om er första gång? Hur det kändes, hur gamla ni var osv.

2008-11-14 @ 23:10:51
Postat av: Anonym

nej det känns ganska osexigt att be om saker tkr jag..

2008-11-15 @ 10:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0