Dagen efter

Tja! Det har vart lite dött på både min romantiska och min sexuella front så jag har dissat er alla ett tag... Det är fortfarande dött men eftersom X så ivrigt uppmanar mig att skriva så får jag ta tummen ur röven och göra det. Jag vaknade nyss upp från världens mest reella dröm. Det var synd att den inte var verklighet för jag drömde att min familj skulle flytta till USA. I och för sig är jag ju vuxen nu så jag skulle inte ha flyttat med. Shiiit, vuxen. Det är så konstigt att tänka sig. Eller halvvuxen i alla fall.. Typ som en ungtjur i bondgårdsmätt åldersstadium. Muahahha

Appropå dagen efter som X skrev om så har jag tänkt på precis samma sak,att det är svårt att veta när man ska gå. Om killen ser bra ut och inte är en fuling eller en dryg jävel så vill man ju gosa ett tag också, eller bara prata. Sen vill man INTE fråga efter numret först, det måste han göra. Haha men jag brukar säga "du får väl säga till när du vill ha iväg mig" så märker jag direkt om han vill att jag ska gå eller inte. Annars kan han knulla sig själv.

Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0