Byggarbetare = hottisar!

Att bli väckt av byggarbete och traktorer är aldrig kul...men att däremot se att det är snyggingar som jobbar gör saken lite bättre. Jag hade ju något att titta på medan jag åt frukost! Grr, byggarbetare är heeeeta! 
        Joo det där med irländare är ju faktiskt lite lustigt, har du/ni några erfarenheter av irrisar? Med tanke på att jag har varit med en hel massa killar och jag fick mitt första sugmärke förra vecka så hör det med andra ord inte till vardagen. Eller?
Jag har vad jag kommer ihåg varit med två irländare i mitt liv, den förra killen var också väldigt intresserad av att pussa och suga på halsområdet....som tur var blev det inget märke då. Kanske ville han inte att hans tjej skulle se...hmm?
I alla fall, har irrisar halsfetisch?

Och nej.....jag köper inte heller cd-skivor, känns onödigt att lägga ut pengar på det. Senast jag köpte en skiva va för typ 3 jular sen då min mamma fick en i julklapp. Jag kommer nog inte köpa någon skiva inom den närmsta tiden heller....

X

Kommentarer
Postat av: Jelda

vaa sex and the city är bääst :D eller antingen älskar man den eller hatar man den :P

2008-11-14 @ 12:24:56
URL: http://jelda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0