4e avklarad.

Oj.
Som det ser ut här i min lägenhet, urdruckna ölbukar/flarror överallt, det som va så nystädad och fint är nu ett kaos igen. Urk. nu dröjer det nog tills jag städar igen.
Igår var grymt. Var skitmycket folk här och vi skrålade singstar som tokar. R var också här igår...och jag tror jag "råkade" hångla upp en kille framför honom när vi va ute på en nattklubb. Äh, det var det värt, killen va så jäääävla snygg. Är stolt över att han spenderade natten här liksom.... Jajo, nu är det 4st på fyra veckor. Det här måste få ett stopp. Vad är det med mig och allt fredagsrandomknullande?
     I alla fall så var ligget riktig bra, förspelet började redan på väg till lägenheten. En sträcka som i vanliga fall skulle ta
10 min att gå tog för oss över det dubbla för vi stannade, kyssdes, kramades, pillade på varann och började gå igen. Så fortsatte det hela vägen... Mys mys. Att hålla handen är sååå underskattat.
Även att jag har blivit jäkligt bra på att säga att vi ska ha kondom, det har jag inte riktigt brytt mig om förr. Men nu banne mig ska kondomen på jämt vid varje knull. Duktig flicka.
Undra förresten om ja ska våga mig på att skicka iväg ett mess till R...
Nu frukost.

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0