Snopp!

Skrivet av anonym:
för dom som är oskuld, hur känns det att ha en kuk i sig?

Det är ju väldigt olika för olika tjejer eftersom alla är olika känsliga och mer känslig på vissa ställen och mindre känslig på andra men det känns bra, jag är inte så väldigt känslig. Det är svårt att förklara men det känns bra för det är närhet.
Jag är helt förstörd sen igår, både emotionellt och kroppsligt och jag har ett litet dagens ilandsproblem; jag hittar inte fjärrkontrollen som ligger någonstans i sängen där även jag ligger, bredvid pizzakartonger..

Men NUUU är det dags för er läsare att få lite kul. Vi fick en bild på mailen av en snopp som vi även fick äran att publicera på bloggen, se och njut!
För övrigt får ni gärna skicka bilder till vår mail om ni vill, vi lägger inte heller ut några bilder på bloggen utan att fråga först.

Puss/Y


Kommentarer
Postat av: D

Vad är bäst då? Stor eller liten? Rakad eller inte...hur är ni förresten?

2008-12-08 @ 10:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0