Olika motiv.

Idag tänkte jag på en gammal klasskompis till mig. Hon har jobbat sig upp i eliten i sthlm. Hur? Jo genom att knulla med vakter och komma in på de "coolaste" klubbarna.
Vi är lika fast ändå så olika. Hon knullar runt för att bli populär och vad vet jag, kanske skaffa kontakter, jag tror jag knullar runt för att jag gillar jakten. Att bestämma mig för att "honom ska jag ha!" och sen genomföra det, jag får inget utav det, inget annat en tillfällig njutning och en känsla av.....ja av vad egentligen? Makt?

X

Kommentarer
Postat av: Patrik

Det låter lite tragiskt att knulla runt för att bli populär. Ska man göra det så ska man göra det för att man vill och för att det är roligt.

2008-12-08 @ 00:11:15
Postat av: Anonym

det känns inte riktigt som att ni står för vad ni gör om ni hela tiden måste förklara er.

2008-12-08 @ 11:21:33
Postat av: Anonym

uhm, eliten, vilka är de?

2008-12-08 @ 18:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0