Lust-igt

Ja det är lustigt hur många av er läsare vill leka psykologer åt oss och liksom försöker dra era egna slutsatser om varför vi gör som vi gör och vilka vi är. Jag antar att det är lite enerverande när ni inte vet hur vi ser ut, hur vi beter oss bland folk eller något alls när ni ändå får höra ganska mycket om våra känslor och vad som händer i vårt sexliv..

Men jag ska svara på en fråga som ställdes av någon som undrade om vi ibland är missnöjda med våra ligg och ångrar oss dagen efter eftersom vi alltid raggar full, och jag antar att så är väl fallet. Men finns det någon som är 100% nöjd med alla sina ligg? Visst ibland kanske man tar med sig någon hem som man inte skulle ha gjort nykter men det känns inte som att det spelar någon roll. Jag har själv insett att det inte går att ångra saker man gör i livet, man mår inte bättre av det och de val man gör är ändå en praktisk förlängning av en själv och ens själ. Shit happens och gjort är gjort..

Y

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är väl inte att man vill leka psykolog, mer att man har många åsikter och fördomar. Men det borde ni kanske förberett er på?

2008-12-19 @ 17:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0