Fool around with

Har ni sett det engelska programmet fool around with som går på tv400? Jag sitter och tittar på det nu, det är helt sjukt alltså. Jag förstår inte att tjejerna måste vara så slampiga. När jag är ute på fest eller vill ragga på killar ger jag dom inte en lapdance, oavsett om jag ligger med dem eller inte. Jag umgås som vanligt först, eller kanske kysser dem men jag känner inte att jag måste "sexa mig till sex".  Och killarna på det programmet behöver ju inte direkt bära urringat/minimalt med kläder, det är så orättvist!! Tjejen jag tittar på nu är sjukt jävla ful i ansiktet, jag är så glad att jag inte ser ut som henne, skulle spy! Förstår inte hur hon kan tro att hon är snygg, och detta säger jag inte för att jag är avundsjuk på henne, moahaha.

Svar på kommentarer ska ni ju få också. Någon frågade om vi föredrar killar som rakade eller orakade. Personligen spelar det ingen roll faktiskt. Fast om man ska suga är det ju trevligare om killen är rakad, så slipper man få en hel buske i munnen, liksom.. Sen på frågan eller snarare påståendet att vi måste rättfärdiga det vi gör för att vi inte riktigt kan stå för det så håller jag personligen med för min del. Många gånger undrar jag vad jag håller på med, men där jag kommer ifrån är det inte så noga vilka man ligger med och mina kompisar gör samma sak. sen ångrar jag det inte heller, för jag vill ju ha sex, jag behöver sex. Samtidigt är det ett ämne som är väldigt åsiktsmässigt delat och eftersom man hör alla som ser negativt på folk som ligger runt tror jag att det är en försvarsmekanism att mer eller mindre omedvetet hitta saker som framställer det man gör som rationellt och meningsfullt. Den här bloggen är väl ett strålande exempel. Det är så mycket lättare att visa de delar av sig själv som inte alla får se när ingen vet vem man är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0