En medelsmaskig confession

Igår var det fest för hela slanten. Det var roligt men som vanligt drack jag mer än jag borde och brände mer pengar än jag borde. Mina vänner gick hem ganska tidigt men jag ville stanna kvar så jag skaffade några nya vänner och hängde med dem ett tag. Sen fick jag syn på en kille som inte är snygg, men han har en speciell utstrålning så jag dissade den kille som försåg mig med drinkar och gick och dansade med honom. Det bästa var när jag hånglade upp honom framför ett gammalt pök som varit otrevlig mot mig men som raggade på mig igår. Pluspoäng på den! Vi gick i alla fall hem till killen och hade sex. Han hade ganska stor, pluspoäng där med. Han verkar verkligen vara jättesnäll den killen, och rolig. Så det kanske är någon att satsa på. Samtidigt är det ju så att jag är väldigt förvirrad på det romantiska planet med alla one night stands kombinerat med alla span/flirter och så. Min sommarflirt har nämligen hört av sig till mig så om jag ska träffa honom kommer jag gilla honom istället. Jag kan nog inte bli kär på riktigt, jag bara tror jag är kär i alla som jag vill vara kär i. Men det är väl lugnt så länge jag är ung..

Y


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag lovar att en pojkvän är bättre än alla one night stands du skulle haft om du var singel. Du kommer inte ångra att du är tillsammans med någon i alla fall.

2008-12-13 @ 21:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0