Dunka mig gul och blå.

Tack för tipset Mr z, och jag håller med, att göra en playlist speciellt anpassad för sex känns ju lite...eeh, weird.

Jag kom förresten på ett till sexminne angående sex till musik, och det var då jag hade sex på toaletten på en nattklubb, lite sådär halvtaskig feeling med de senaste danshitsen poppandes genom dörre...blandade med bultandet från kissnödiga gäster utanför. Man visst liksom inte om man skulle hålla takten eller låtsas som att man inte hörde....
Jaja, nu är det juletider så nu blir det en liten paus från sextänkandet.

"Hes making a list, checking it twice, gonna find out whos been naughty or nice...."

God Jul!!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0