Är du välhängd?

Anonym om Vart komma? / Är vi osäkra?:
Var går gränsen för "stor" kuk?
Tittar ni i skrevet på killar och försöker avgöra om dom är välhängda när han dom har kläder på sig?

Haha rolig kommentar. Jag tittar absolut inte i skrevet på killarna och försöker avgöra om han är "välhängd". Det viktigaste är inte hur stor kuken är, trots att det ibland kan låta som så när vi pratar. Det viktigaste för mig är att killen ser bra ut och är trevlig. Sen är kuken ett plus. Men om jag var tvungen att välja mellan en snygg kille som inte har stor kuk och en ful/medioker kille med stor kuk tar jag den snygge killen. Det krävs ju attraktion också liksom..

Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0