Så mysigt!

Iiiiih, har haft en underbart mysig natt/morgon/förmiddag.
Hookade up med en ytlig bekant igår, vilken glad överraskning måste jag säga, han var underbar i sängen. Det skadar ju inte heller att han har en av de största kukarna jag någonsin varit med. Jag kunde precis sluta fingrarna om den, så jävla grov.
Vi knullade som galningar på natten och började om på morgonen igen. Men det var inte bara sexet som var bra utan vi myste, höll varandra i hand, kramades och kysstes.
Han gick hem för en timme sen, och här sitter jag ensam och myser åt minnena. Det är bara en sak jag inte förstår, varför ska alla killar som jag "klickar" med, vara på väg att flytta? Han är nämligen utbytesstudent från ett europiskt land och åker hem om en vecka. Fan.

Hur ser man förresten om en kille är omskuren?

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kan vara lite svårt att se, forhuden kan naturligt vara kort eller lång och omskärelser kan vara tighta eller lämna mkt. Säkrast är om man ser ett ärr där de skurit/klippt.



förövrigt skulle det vara kul att veta hur tjock den där kuken var, så man kan jämföra :P



vill du mäta ngt som var lika stort med ett snöre för mig?



Puss

2009-01-10 @ 19:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0