Skadeglädje är den enda sanna glädjen!

Det där citatet är så jävla sant.
Jag kikade precis runt på fejjan lite för jag kan inte somna, då fick jag till min stora glädje se att ett gammalt ragg till mig har gjort slut med sin tjej. Och varför är jag då så skadeglad? Jo han ljög nämligen för mig under tiden vi "umgicks", och sa att han inte hade någon tjej....då han i själva verket fortfarande var ihop med henne. Första gången jag konfronterade honom sa han att dom ganska precis hade gjort slut, och att han hade sagt till henne att han träffat mig nu och gillade mig. Jag gick på det, blåögd som jag var. När jag några dagar senare insåg att han ljugit för mig, skällde jag ut han och sen dess har jag inte träffat honom. Eller jo, en gång för flera månader sen, då försökte han gömma sig för mig, allt för att jag inte skulle gå fram och berätta för hans tjej vad vi pysslat med bakom hennes rygg. 
Han är inte bara mytoman vad det gäller tjejen....han sa även första gången vi var med varandra att han var oskuld, yeah right.
Hur som helst så är jag så jävla skadeglad nu att dom har gjort slut att jag håller på och krypa ur skinnet. Haha, rätt åt er. 
Nu kan jag nog somna lugnt.

Imorgon är det feeest! 

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0