Nya raggningsmöjligheter.

Hej! Litet uppehåll här nu ett tag....har varit lite stressigt, ni vet med skolstart och allt.
Y hade skrivit ett inlägg men glömt att posta det? Jag postade i alla fall det nu, hoppas det inte gjorde något?
Jag har hamnat i en ny grupp, träffat ett gäng nya människor och vissa killar kittlar det till lite i en när man ser dom. Måste verkligen undersöka det här närmare....
En av killarna stötte öppet på mig, så kom min vän R (om ni minns honom?) fram, la armen om mig och vi pratade ett tag. Killens raggningsförsöka svalande något, typ en halvtimme senare kom han fram till mig igen och sa, "jag tänkte bara fråga....eeh, är R din kille?". Jag svarade nej och han verkade nöjd med mitt svar....spännande.

Fick en fråga från "Mats", han undrar hur gamla vi är.
Vi är båda 20 år, men fyller 21 senare i år.

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0